Friyay

Äntligen fredag! Det är ju ändå skönt, tänker jag. Jag är dock inte klar för veckan, men mina sista timmar nu sover barnen och jag ska titta på tv. Jag hittade en ny serie igår som verkar bra, så nu har jag något att titta på! Imorgon ska jag ha sovmorgon. Jag har börjat "tidigt" slutet av denna veckan eftersom värdpappa var ute och reste, så det kan ju vara skönt och slippa ställa klockan. 
 
Något jag har tänkt på är att jag vill skriva ett inlägg om de nya schemat, för det är så annorlunda från de första året. Jag gillar nog mitt nuvarandra schema mer även om det blir lite långtråkigt ibland. Nu går T i skola på eftermiddagarna, och då är jag hemma med S som sover, så jag har ju hunnit läsa mycket sen jag kom. Tror jag kommer snitta en bok i veckan, för då när hon sover passar jag på att läsa. Samma sak när jag är med barnen på aktiviteter. Eftersom det bara är en att hålla koll på så läser jag. 
 
Men efter ikväll är jag ledig hela helgen. Imorgon har jag planerat bio med Emma och sen får vi se vad som händer. I övrigt så blev jag så extremt taggad på julen nu i veckan och har redan börjat tjuvlyssna på julmusik. Men här är det ju halloween på tur, och sedan också thanksgiving innan, så det är ju långt kvar. Och något annat jag funderade på här om dagen var att i och med att jag kommer hem lite tidigare nu (var ju tvungen att flytta hemresean) så är jag hemma första advent. Jag vet inte, det kändes bara så kul i och med att jag missat hela december månad, alltså inför jul, två år i rad. Decembernatt och glögg, here I come.
 
Men nu ska jag starta min serie. Ha det så bra så hörs vi snart igen.