Pics

Hej alla fans! Hur går det för er? Här går det framåt, alldeles för fort egentligen, men så är det. Jag börjar väl inse att det håller på att ta slut, och det gör ont i hjärtat när jag tittar på kalendern och inser att jag bara har 5 veckor kvar här. Alla mammor har börjat fråga nu också när vi träffas på drop off, när jag åker hem. Det är sorgligt, men så är livet. Så för att lätta på denna demprimerade inledning så kan jag prata lite om vad vi gjort den senaste veckan. 
 
Först kommer några bilder från San Diego! Den första bilden är från när vi körde igenom LA på fredagkvällen, och den superstarka gula bollen är månen!! Det var helt sjukt, och så klart myyyycket coolare i verkligheten. Den var så stor! 
De följande två bilderna är från stranden vi åkte till på lördagen. Det var där vi surfade bland annat! Så fint, och så varmt. 
Den fjärde bilden är från stället där vi hyrde kajak och paddle board. Det kallades The Lagoon och var mycket lugnare än de öppna havet. 
Den sista bilden är från ett glasställe vi gick till sista kvällen! Det var jättekonstigt, för dom la typ smaker i en skål (man fick välja vad man ville ha), sen satte dom skålden över en platta och sen började det ryka och hålla på samtidigt som dom blandade i skålen, och så huff puff så var det glass. Magic. Glassen var också väldigt god, det var så mycket smak! 
Förra tisdagen var vi på en pumpkin patch i stan. Insåg att jag kommer sakna det nästa höst. Det är väldigt mysigt att gå runt och välja pumpa. Vi ska carva dom någon dag innan halloween. Jag har börjat tänka på min design, så jag hoppas det blir fint!
Förra veckan skulle jag rensa ut S garderob med kläder som var för små, för dom växer ju. Rensade då ut en klänning jag hade med till henne när jag först kom hit. Hon har blivit så stor </3
I lördags hade jag barnen på förmiddagen, och då passade vi på att göra halloween cupcakes! T och jag blev lite inspirerade av pintrest, så vi gjorde spöken och frankenstein, om det är svårt att förstå. Det är ju alltid lite kaos att baka med barnen, men jag tycker dom blev söta.
I söndags var jag och Emma på de Young som ligger i parken. Det är ett konst museum Vi hade supertur för det var gratis inträde #smålänning. Såg en jättehäftig tavla som föreställde George Washington, som var gjord av 1 dollor bills, med GEORGE WASHINGTON PÅ!!! Så coolt.
Igårkväll var jag ute och gick lite och lyssnade på podcast, och himlen var så fin #nofilter! Vi kunde inte riktigt vara ute förra veckan i och med att luften var så dålig från branden uppe i Napa. Det luktar verkligen illa när man går ut vissa dagar. Så igår var det en bra dag så alla var ute. Tyvärr så är det dåligt idag igen. 
Så i och med den dåliga luften måste jag åka och hämta T från hennes art class innan vi hämtar S från skolan. De burkar i normala fall gå med barnen över från art till skolan, men dom får inte det idag eftersom luftkvalitén var röd på någon skala man kunde titta på (fattar nada). 
 
Hoppas ni har det bra där hemma och att er luftkvalité är lite bättre än våran. Vi hörs snart igen!!! 
#1 / / Assa:

Vi har oxå fått dålig luft av bränderna i Portugal o. Spanien. Det kom en storm som förde med sig skiten norrut. En dag var det nästan inte ljust. Men idag så ser det ut som att solen vill titta fram. Annars är allt väl på Fårakullen,jag har fångat två små söta. möss på min balkong (synd om dem).Jag har tänkt mycket på bränderna i Napadalen,det är ju hemskt att se all förstörelse.Vad gör alla som blev hemlösa ? Det blir HELA hamiljen vid jul i år ser det ut som,trångt på Bergsgatan,även Stockholmarna kommer låter det som. Ha det bra, kram.