Sunny Friday

Som jag har förstått det så har ni haft väldigt bra väder där hemma idag. Kul för er, jag är ej avundsjuk. Det var inte så tokigt här heller. Lite lagom 20 grader, blå himmel och sol. Dessutom var jag off tidigt idag, redan vid 2.30, men eftersom jag inte hade några planer så tog jag hunden på en promenad och sen hängde jag bara här hemma. 
Innan middag så lekte jag lite med barnen, och idag var det bröllop som gällde. Har världens gulligaste video när de gifter sig. Jag var the special guest så jag fick bara en liten trollstav.
Nu ikväll kollade jag bara tv med värdisarna. I helgen är det inte jättemycket planerat. Ska nog träffa en kompis imon och sen kanske bege mig downtown en liten sväng. Sen så har T dansuppvisning på söndag! Det är nu alla tisdagseftermiddagar med en övertrött lillasyster på dansskolan ska löna av sig. Ser mycket fram emot det. 
 
Hoppas de fina vädret håller i sig över helgen för er, de ska det tydligen göra här!! Vi hörs snart igen.
#1 / / Assa:

Ok, en så stilig dam,är det en fe med trollspö ? Ja vi har sommar för tillfället och det är riktigt skönt. I går var farmor o.jag en tur till stan.Vi köpte skor på Samarkand o.tittade på kläder på Rågårds Roligt med en tur o. Se lite annat än Fårakullen.Annars så händer det inte så mycket i Moheda.