My lowest point in life

Så, ni har kommit tillbaka för att läsa om mitt fabulösa liv som Au Pair, huh? Well, then I guess you'll be disapointed. T började denna veckan genom att dra på sig magsjukan. Lyckligtvis så är det bara hon som har blivit sjuk (än så länge, ta i trä) och förhoppningsvis så förblir det så. Så hon har varit hemma på dagarna med min värdmamma, för S måste rastas. Så det har ju vart kul, för vi har kunnat göra massa kul. 
 
Men igår, så övergick magsjukan i diarré. Mmh, najs. Min värdmamma behövde åka iväg på eftermiddagen innan jag slutade. Men T var pigg, så vi var ute och lekte när hon helt plötsligt behöver gå på toa. Självklart så springer vi in, men av någon jäkla anledning missar hon toaletten!? Hur kan man missa toaletten? Så allting hamnar ju utanför, så vad har jag för val? Nådde definitivt min lägsta punkt i livet, det fick en verkligen att frågesätta sina livsval och vad man håller på med. 
 
Lyckligtvis så är det bättre idag, och imon ska hon till skolan igen vilket är tur för hon har alldeles för mycket energi just nu. Det har inte jag, lol. 
Nu taggar jag Eurovision i helgen. Såklart ska jag se de! Emma kommer över på lördag efter att jag har lagt barnen, för jag jobbar, och så får vi se det i efterhand. Det går bra det med! Sverige suger så förvänta er inte mycket av dom, lol. Har faktiskt inte hört några andra låtar så kan inte säga mitt riktigt än. Återkommer med de på lördag. Nu ska jag kika på lite tv innan jag ska gå och lägga mig. Godnatt!