Mother's Day

Jaha nehe, det här var ju kul. Jag tror jag har fått min egna sväng på magsjukan idag. Idag efter frukost fick jag världens magont, och jag var tvungen att ställa in mina planer me att följa med min värdfamilj. Kunde verkligen inte röra mig. Bland det värsta jag varit med om. Som tur är så mår jag mycket bättre nu. Jag fick i order av min värdmamma att vila hela dagen, för hon ska ut och resa imon och kommer inte hem förens onsdag kväll, så jag har inte tid att bli sjuk nu. 
På morgonen hann jag i alla fall med att prata med Sophia, vilket alltid är lika kul. Hon är så himla smart, och jag är så glad att vi fortfarande har så bra kontakt efter gymnasiet. Så tacksam och längtar så mycket till vi ses i sommar! Sen hann jag ge min värdmamma en liten mors dag present. Jag tog kort på barnen förra veckan, så jag framkallade de och köpte en tavelram. Det blev mycket uppskattat, så jag känner att jag lyckades. Och sen efter de började magen krångla. 
 
Så jag har verkligen bara vilat hela dagen. Har hunnit kolla på alldeles för många avsnitt av PLL, och eftersom jag mådde bättre nu framåt kvällen tog jag en dusch och gick ner för en gång skull. Lite glada nyheter, Felle kommer hit om 1,5 vecka!! Längtar sååååå mycket!!!! Jag har även köpt baseball biljetter när hon är här, så det ska vi göra en kväll! Jag ska dit och leta efter churros killen, för honom har jag saknat (lol). 
 
Men nu ska jag vila resten av kvällen, måste vara pigg imon. Vi hörs snart igen! 
#1 / / Assa:

Ja jag undrade hur länge du skulle klara dig.Synd bara att det inträffade just den dagen.Roligare kan man ha.Annars så skiner solen nu på morg. Jag tvättar å har hängt ut,för att torka, sen får man se om solen vill skina hela dagen.Krya på dig, kram

#2 / / Sosse:

Åh så roligt att prata med dig underbara vän! :-D Krya på dig så du blir pigg snabbt!! <3 KRAMIS!