Taco Friday

Hej på er. Nu var det fredag, och det är lite extra skönt den här helgen. Min värdfamilj åkte idag vid lunchtid upp till sina vänner i Tahoe, så jag var ledig redan vid 1.30. Så jag ska vara hemma med hunden i helgen, så det blir väldigt lugnt och skönt. 
Kan vi bara prata lite snabbt om familjen de ska åka till? Så deras äldsta dotter går i T's klass. Tydligen bor de i ett jättefint hur mitt emot Palace of Fine Arts, som är sååååå fint!! Sen så är deras hus i Tahoe jättestort och jättefint och i ett av de finaste områdena där. Min värdfamilj körde obviosuly upp, men eftersom de ska bli snöstorm och de inte byter till vinterhjul här så måste de köra med snökedjor, men då får man bara köra 20m/h. Det skulle ta dom 6+ timmar att komma upp när de normala fall tar 3,5. Så jag frågade om deras vänner skulle köra upp med. Men nej, de skulle ta sitt privat jet... MEN VISST!! 
Fattar ni hur mycket pengar dom har!?!? Nej, inte jag heller. Men när du kan ta dit privata jet för att flyga typ en kvart så har du liiiiite för mycket. De har dock de sötaste barnen ever. Vi träffar dom på music class varje vecka, och de är så söta. Och bara genom att titta på mamman så skulle jag aldrig gissa att dom hade så mycket pengar, för de är inte så att de show off direkt.
 Så ja, från private jets till fredags tacos. Eftersom jag är hemma själv så kom Emma över ikväll. Vi gjorde tacos och kollade ikapp på catfish. Sen slutade det med att vi kollade på Twilight, och jag tycker verkligen inte den filmen är bra. Så himla dålig, haha. Men Emma gick nyss hem, så jag ska snart gå och lägga mig, för hunden har någon slags klocka vid 8 att hon måste ut på toa då. Sen får vi se vad jag hittar på imon. Ni får säkert reda på det så småning om! :) 
#1 / / Assa:

Vart på kartan ligger Tahoe ?måste ligga högt o svåråtkomligt