Midsummer

Då var midsommar över för iår igen! Jag kan inte påstå att jag tyckte om midsommar så mycket innan, men nu när jag har varit borta från de 2 år i rad så måste jag påstå att jag saknar de lite. Jag ser fram emot att fira de igen på riktigt. Även om det blev väldigt bra idag ändå! :)
 
Jag gjorde kransar till oss allihopa, för de fanns blommor till alla.
Sen gjorde vi också tårta, blev sååå nöjd med den och den blev så god!
Vi åt köttbullar också, så klart. Ingen sill, för den var inte så uppskattad vid jul så hoppade över de! Annars var det en lugn dag. Ska nog följa med och hikea imon. På söndag är de den stora pride paraden i stan, så de måste man gå och titta på. Den är ju faktiskt en av de största i världen! 
 
Hoppas ni hade en mysig midssomar och att det inte regnade för mycket! 
#1 / / Assa:

Du är så duktig på att fira våra traditioner,jag är så stolt.Vi i Moheda hade en fin dag nästan hela dagen. Med vid femtiden så kom ösregnet.det blev så klart en missräkning för många.Med för oss på Fårakullen gjorde det inget. Vi var här hos mig å åt lite gott.Är nöjd med dagen.I dag så regnar det o.är grått.Ha de bra.