My last week...

Hej på er! Nu är saker back to normal. Värdpäronen kom hem idag från sin semester, så satt uppe och pratade lite med dom nu ikväll. Kusinen åker hem imon, och på tisdag så kommer värdmormor! Hon ska ju vara här under augusti när jaag är hemma. De sa att det är lite oroliga för lilla S och hennes reaktion på detta. Vi har ju spenderat i stort sätt varenda dag tillammans i ett år. Hon har ju ingen skola eller nått, så det har ju alltid varit hon och jag. Förhoppningsvis så överlever hon tills jag kommer tillbaka! 
 
Så imorgon, måndag, är det en vanlig dag. På tisdag är det lite balettavslutning för S och sen ska vi hämta mormor på flygplatsen. På onsdag ska jag och Emma på Ed Sheeran konsert (tagga!!!!). På torsdag kväll ska jag och värdfamiljen ut och käka lite middag igen eftersom det är min sista kväll och på fredag så är det dags att dra sig hemåt. WHERE DID THIS PAST YEAR GO? 
 
Som jag har sagt tidigare, och som jag säger hela tiden när alla frågar hur det känns, jag är jättetaggad på att få komma hem och träffa alla hemma. Det är på tiden. Det känns inte särskilt jobbigt att lämna eftersom jag kommer tillbaka. Visst kommer jag sakna barnen och så, och det är lite tråkigt att jag missar första dagen i skolan osv, men det ska bli skönt med typ 4 veckors semester, det tackar man ju inte nej till. 
 
Jag ska njuta av de sista dagarna här innan jag drar hem en sväng. Ses snart hörrni!!!!