A day in the pool

Efter lite tvekan så bestämde jag mig tillslut för att ändå följa med min värdfamilj till Napa igår på morgonen. Vi åkte till deras vänner och deras jättefina hus som de ska hyra nu under en månad. Huset hade ett jättefint poolområde, och där spenderade vi seriöst hela dagen. 
Huset låg ganska "öde", så det fanns liksom inga grannar inom typ 2 km. Så när vi körde dit så körde vi igenom stora vinodlingar, och efter huset kom säkert ännu mer. Nedanför finns en bild på utsikten från vardagsrummet! På bilden efter är de poolen, men skyddet är på! 
 
På kvällen så åt vi middag ute, och det var mysigt. Den här familjen har också en Au Pair, så jag hängde med henne. Hon är från Spanien, så hon är där för att prata spanska med barnen (mamman där är från Spanien och pappan bodde i Spanien i 1 år när han var ung), men vi klarade oss bra ändå på engelska. Dock jobbar hon typ varje helg så hon haded inte jättemycket "ledig" tid, men vi hann gå en promenad idag när hon hade någon timme ledigt.
Ikväll jobbar jag, för mina värdföräldrar är iväg. S har lyckats dra på sig någon lustig magsjuka, så hon är inte jättepigg. Imon, måndag, kommer min värdpappas kusin från Texas och stannar i en vecka. På onsdag åker mina värdpäron iväg. Imon jobbar jag inte så länge, så när jag är off ska jag gå till banken och stänga mitt bankkonto. Hoppas ni har haft en mysig helg, det har jag i alla fall! Vi hörs snart igen!