A bad day

Idag har jag haft en jobbig dag. Mitt tålamod var sämst och barnen var inte jätteroliga, så det sög. Eller, T hade ju spanska på morgonen så hon var ju borta. Men grejen är att jag hämtar henne från lektionen, som i sig är 3h, och sen åker vi direkt till music class, och hon är så trött då så egentligen skulle hon behöva vila, så hon blir ju jobbig och klängig. Samtidigt så är ju S med, som har varit på värsta humöret hela veckan. Hon skulle göra ALLT förutom att va med på grejerna de gör på lektionen. Så då ska jag försöka deala med henne, samtidigt som T går efter mig och gnäller. Det blir för mycket och jag gör typ allt för att inte gå under. Idag var det till och med så illa så deras lärare fick be båda två gå och ta paus i andra rummet. Jag bara längtade tills allt tog slut. 
 
På eftermiddagen tog S längsta napen, och T tog en liten hon med vilket var välbehövligt. När de båda var vakna gjorde vi lite ärenden på Target, och då passade vi på att köpa lite saker så vi kunde göra egen pizza till middag. Som tur var så var de kul och mycket uppskattat av de båda, så det var ju tur det i alla fall. Hittade ett jättebra recept för pizzadeg, utan jäst och som bara tog 15 att göra! Jättebra när man kommer på sådär i sista stund att man vill göra egen pizzadeg. Det händer ju så ofta.
 
Imorgon så är T borta hela dagen, så jag och S får hitta på något. Jag hade hittat ett ställe med inomhustrampoliner som såg jättekul ut, men självklart så är det 3 års gräns som på så mycket annat här. Så irriterande när man har en 2 åring, som troligtvis skulle klara av de för att hon är som hon är. Men jag tänker att är det uppehåll imorgon ska vi åka till Zoot. Det var längesen vi var där, så det kan va kul att åka dit igen. Som tur är så är det bara två dagar kvar på denna veckan (även om jag jobbar på söndag). Men imorgon är det en ny dag, och förhoppningsvis en bättre dag.