Weekend Course

Hejsan. I helgen har jag gått i skolan, det är därför jag inte har skrivit så värst mycket. Som ni kanske vet så måste man under Au Pair året skaffa sig 6 credits/60 timmar, så jag valde även i år att göra en helgkurs. Dels för att det är snabbt och enkelt, men också för att de är billigast (skola är asdyrt här). Men det har varit en helt okej helg, vi har bland annat varit mycket på Fisherman's Wharf och gått på museum! Jag har träffat några nya människor, och jag har hängt mycket med en tjej från Australien så jag har hunnit fråga alla dumma frågor om hennes land och koalor. Fantastiskt. 
Idag, söndag, är det Super Bowl. Men eftersom jag hade skola fram till 5 (matchen började 3.30) så hann jag inte åka med min värdfamilj till något super bowl party de skulle till. Men sen så har mitt öra börjat göra ont, så ville mest bara åka hem. T hade en öroninfektion förra veckan, så jag hoppas verkligen inte det är de jag har råkat ut för!!! Jag orkar inte vara sjuk längre. Har inte mått helt 100 på över en vecka nu, och det är så jobbigt eftersom jag inte har mycket energi för något.
 
Annars så tittade jag såklart på Mello igår, det får man ju inte missa! Jag gillade Ace Wilder bäst, för hon är cool och även så hennes musik. Vad det bara jag eller var öppningsnummret fett förvirrande? Det var så mycket folk och så mycket som hände. Det jag tyckte bäst om var mellanakten, den med dans. Programledarna var sådär. Det finns mycket som kan bli bättre.
 
Annars genomgår jag en identitetskris för jag vet inte vem jag är i kort hår haha. Det är därför det inte finns några bilder, jag ber om ursäkt för det. Men ni får helt enkelt vänta tills jag kommit underfunn med vem jag är. Med det tackar jag för mig, nu ska jag vila mitt onda öra och kolla på en film. Det är ju trots allt söndag.