Unicorn

Förra veckan kom Starbucks ut med en ny dryck, som var limited edition under 5 dagar. Som den tönt jag är var jag tvungen att testa den. Den är rosa, har massa strössel på och smakade godis. Kändes som man flög omkring på rosa moln efteråt.
Jag var i alla fall superexcited! 
 
Idag, måndag, har jag bara jobbat fram till 2.30. Min värdmamma ska ut och resa imon så tisdag till torsdag kommer bli långa dagar. Så jag både börjar och slutar veckan lite lätt. Förhoppningsvis så går det bra! Så under mina få timmar idag så pysslade jag och T. Det har blivit en grej att göra "puppets" i skolan nu, och så har det även blivit här hemma. 
Nu ska jag gå och äta middag med dom som är hemma, sen så ska jag börja titta på en ny serie! Hittade den på netflix idag. Den utspelar sig här i San Francisco, så det är ju alltid kul. Ha det så bra, så hörs vi snart igen!