Santa Cruz

Idag var jag och Emma ute på lite äventyr. Runt lunchtid så åkte vi ner till Santa Cruz vilket ligger ungefär 1,5 timme söder ut. Det var ganska mycket trafik att komma dit, så det tog oss nästan två timmar. Det vi ville se där var deras beach walk som är ganska känd. Men att hitta parkering där omkring var ju inte det lättaste. Vi snurrade nog runt närmare en halvtimme innan en bil helt plötsligt lämnade sin parkeringsplats och vi kunde ta den. Dessutom gratis! 
Så vi gick mest bara runt. Vi köpte glass och kollade in en gift shop. Eftersom resan dit tog ganska mycket tid så spenderade vi inte jättemycket tid där, för vi ville fortfarande vara hemma i bra tid. 
När vi kom tillbaka till SF så var det dags för middag, och sen började vi kolla på Mamma Mia. Jag tycker verkligen om den filmen, och det är en av de få filmer jag inte tycker blir långtråkig. Älskar all ABBA musik och hela storyn. 
Imon ska vi åka till Six Flags som sagt, och det ska bli så kul. Älskar berg-o-dal banor och tyckte Six Flags i Chicago var så bra, så hoppas det är lika bra här. Det är dock spring break så är rädd att det ska vara superlånga köer. Förhoppningsvis inte. Pray for us. Mer om det imon. Nu ska jag se klart filmen innan jag ska gå och lägga mig. Godnatt!
#1 / / Assa:

Tänk va jag får se,kan inte hitta det på kartan men bra att du talar om för mig var. Gick in på kartan på paddan,så nu vet jag.Toppen !