Petlandia

Jag lovar att jag har försökt skriva något hela veckan, men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, haha.
 
Jag har i alla fall köpt en liten påskpresent till mina värdbarn, och de blev varsin bok till dom. Deras böcker handlar om Sobe, deras hund, som vill bli känd, och så är även barnen med i boken. Jag menar, hur kul? 
Det är faktiskt en riktigt rolig bok, och de verkar som barnen tyckte om det med, så det är ju alltid kul! 
 
Annars så har vi överlevt springbreak, wiho! T är ledig på måndag med, men sen är allt tillbaka i rutinerna igen. Idag, lördag, var jag med min värdfamilj på easter egg hunt på en farmers market i Marin. Som alltid är det så intressant och se hur överdrivet allt är här i USA. Så lustigt att se tävlingsintiktade förortsmammor som uppmanar barnen till att ta alla ägg. 
Om en liten stund ska jag möta upp Emma och sen får vi se vad vi hittar på. Imon, söndag, så ska jag följa med min värdfamilj till kyrkan på morgonen, för det är ju påsk. Det följs av påskbrunch, och sen på kvällen kommer några vänner över på påskmiddag. Det blir nog en trevlig dag.