Mission Dolores Park

Idag bjöd San Francisco på bästa vädret, och det verkar som att de ska hålla i sig hela nästa vecka. Tack för de. Så jag och Emma bestämde oss för att ta oss till Mission Dolores Park som är en stor park mellan Mission och Castro. Det samlas sååååå mycket människor där när de är fint väder, som ni kan se på bilderna. 
Vi hade köpt med oss lite lunch, så vi satt och åt de där och tittade på alla tusentals människor som var där. Det finns så mycket intressant att titta på, haha. I SF kan du verkligen se ut och i stort sätt bete dig hur du vill. Ingen dömmer någon här, vilket ger stan en väldigt härlig känsla. Men de kan man verkligen se i den här parken! 
Innan vi begav oss hem igen, för att Emma skulle jobba, så ställde vi oss i den jättelånga kön för att köpa glass på seriöst bästa glass stället i hela SF. Tror vi väntade i ungefär 40 minuter. De är i klass med Bosses i Linköping, så då förstår ni att de är bra! 
När jag kom hem så hade jag världens lustigaste upplevelse i mitt rum. Jag har en liten fåtölj i ett hörn, så satt i den med min dator i knät. Jag var ensam hemma, ensam i huset och ensam i mitt rum när stolen helt plötsligt börjar skaka. Jag trodde jag inbillidade mig först, men datorn i mitt knä började typ hoppa och åka fram och tillbaka, och allt annat var helt stilla i rummet för jag tittade mig omkring för att förstå vad som hände. Det var så lustig, och jag kan verkligen inte säga vad det var. Tror jag håller på att bli galen.
 
Så med den dramatiska händelsen tänker jag avsluta för idag. Hoppas ni har det bra, så hörs vi snart igen! 
#1 / / Assa:

En liten jordbävning,tror jag.Det skakas lite varstans i californen varje dag,det är förvarning om den stora som komma ska. Så se till att komma dig hem snart.Vårkläder på i dag,ut å fira Valborg och frys ,ca 10 gr.Och ni har sommar,orättvist. Kram.