Where did your Spanish go?

Idag har varit en bra dag, det måste jag erkänna! Förmiddagen bestod som vanligt av balett. Dock var S inte på så bra humör, så de var en pina att vänta med henne idag, 50 minuter kan vara väldigt långa ibland! Så efter lite snabb lunch hemma så var vi på music class, och det var så kul. De är med många av T's klasskompisar och vi var hemma hos en kompis, en lärare kom dit och sjöng med barnen (och mammorna+mig). S vekrligen ÄLSKADE det och det var så kul att titta på henne när hon dansade och sjöng med. När vi kom tillbaka sov hon, så jag och T passade på att baka kakor. Vädret är inte jätteroligt så vi kunde inte direkt vara ute. 
 
En annan rolig sak som hände idag när jag och T gick till affären för att köpa lite saker till våra kakor så började hon prata om svenska, engelska och spanska. Familjens förra nanny pratade bara spanska (alltså hon kan inte ens engelska, så jag undrar hur de gick till med päronen??) så barnen, eller mest T, kunde prata spanska innan. Men nu har hon glömt bort eftersom hon inte hör de dagligen. Så vi kom fram till att vi båda hade tappat bort vår spanska och att vi kanske kunde hitta den igen? Haha, min spanska nu är ju som min ryska just nu, alltså obefintlig, så ja.
 
Har ni något koll på debatterna som håller på här nu i och med valet? De var ju debatt i måndags, och jag tittade på halva då och sen resterande igårkväll. Enligt mig så är det ju inget snack om saken vem som vann debatten, och vem som borde vinna valet! Jag tycker att det ska bli väldigt intressant att få uppleva just detta valet här, i landet, på nära håll som en outsider. 
 
Bara två dagar kvar, sen är det heeeelg!