This Town

Ni vet när man hör en låt och den bara träffar rakt i hjärtat. Alla känslor du någonsin känt bara bubblar inom dig och man vet inte riktigt vad man ska göra? Det hände idag. Niall Horan släppte ny singel idag, helt oväntat, och det är bland de finaste jag någonsin hört. Första gången jag lyssnade på den så typ exploderade huvudet (på ett bra sätt) och har lyssnat på den heeeela dagen. Så otroligt vackert.
Annars har jag haft en bra dag med lillen idag! T har varit upptagen med skola och Artifact, och dessutom fick hon skjuts efter skolan så jag har haft en lugn dag haha. Jag och S var i alla fall på the Academy, och hon hade så kul där idag. När hon hade nap så fixade jag bara tvätt och tog det lugnt. Har råkat ut för nackspärr tror jag, så har så ont i min nacke ner i min vänstra axel. Det är inte skönt. Men vad som är skönt är att jag fick sluta redan vid 4 idag eftersom att de skulle iväg på playdate med värdmamma. Så tänkte bara ta det lugnt och troligen lyxa till det med uberEATS ikväll (alltså få maten hemkörd haha). Imorgon är det fredag!
Min tbt på insta idag var till JB i Chicago med Felicia och Sofia. Det var bland de bästa som hänt iår!