Första Advent

Som ni kanske lyckats se på några bilder här så har ju T de finaste lockarna i sitt hår, och det är också ganska långt, så ibland får jag göra lite flätor och grejer. Men hon är inte jätteglad i det, och vill bara ha de hängandes runt ansiktet. Så därför gör jag alltid små toffsar på lilla S, och det är det gulligaste jag någonsin sett. Hon har inte så mycket hår, men man får ta vara på de lilla hon har i nacken! 
Igår, lördag, jobbade jag heeeela dagen. Så när jag var off vid 7 så åkte jag och Emma downtown och mötte upp Mathilda. Vi åt lite mat, sen gick vi på bio och såg the Edge of Seventeen. Jag gillade den. Den var typ lite speciellt, för jag var nästan lite irriterad på huvudpersonen på grund av att hon är sjutton och tycker synd om sig själv, men ändå så tycker man om henne. Men jag gillade den, den var rolig. Den handlade typ om livet, och det var så relaterbart. 
Nu är även julgranen på Union Square tänd och juldekorationen är uppe! Det är så mysigt och det börjar bli lite julkänsla även om det fortfarande är 15 grader. För att ge er en uppdatering på julklapparna så har jag köpt alla nu. JAG ÄR SÅ NÖJD. Annars så har jag en lugn söndag. Jag vet att nästa vecka kommer att bli MYCKET, eftersom min värdpappa fyller år nästa helg och de ska firas hit och dit med deras kompisar (utan barn). Det är även början på december, och jag hoppas SVTs julkalender är bra. Det vore mysigt. Kan ni förstå att det snart är jul!? Det blir ju en ny julupplevelse för mig iår, så det blir ju annorlunda, men kul! Jag har en så fin värdfamilj så det kommer nog så bra som de kan bli när man är hemifrån. 
 
Jaja, ha det så bra! Glad första advent :)