#tatinof

Gissa vem som bara jobbade halvdag och nu är ledig? Jag! Hehe, så skönt och så välbehövligt! Wiho. Men som sagt, ikväll var jag och Sofia downtown för att titta på Dan & Phil på Chicago Theatre. Kan vi bara börja med att komma över de faktum att vi bytte upp våra platser? Vi köpte dom billigaste biljetterna för det var inom vår priskategori. När vi kommer dit så får vi gå och få nya biljetter och vi fick jättebra platser. Det var jättelustigt. Sen kan vi bara också konstatera att teatern är jättefin! Och för det tredje så tycka i alla fall jag att det var bra!
 
Antar att det var mycket internskämt (lol) och jag kan egentligen inte skriva så mycket mer än det. Man fick inte ta bilder eller något, och inte skriva något om det, så here we go. 5/5. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig eftersom de egentligen håller hus på internet. Men det var kul. Jag är glad att jag gick, jag skulle nog ångrat mig annars. Imorgon är det Beyoncé. Kan väl säga redan nu att setlisten är imponerande.