6 more weeks

Godkväll. Sitter as we speak och väntar på att värdpäronen ska komma hem från date night. Det är ju inte jätteansträngande, men jag är trött. Började ändå förens klockan 12 idag, och det har varit lugnt, men är ändå trött. Var bara med de minsta idag och de napade när jag började, så det är ju chill. G sov till klockan 4 idag med, så myste bara med A när hon vaknade vid 2 tiden. 
När G vaknade var han inte jättepigg. Han har någon slags magsjuka, så han är inte jättefräsh så att säga. Annars var det kaos innan päronen stack. Bilnycklar försvann och hej och hå. Men allt löste sig, som tur var. Imorgon jobbar jag bara halvdag sen är jag ledig fram till och med måndag! Yey. Så välbehövilgt. Kom även på att jag bara har 6 veckor kvar här. För torsdag om 6 veckor går mitt flyg mot västkusten och tagga. På tal om det så måste jag verkligen åka till post officet imon och skicka iväg lite paket, sen ska jag och Sofia åka downtown och titta på den här föreställningen. På lördag är det dags för Beyoncé och det ska bli väldigt spännande. Jag återkommer med det någon annan dag.