In-n-Out

Igår så hade jag min första In-n-Out burger! Det är en hamburgarekedja framför allt här i Kaliornien skulle jag vilja säga, så den fanns inte borta i Chicago. Men jag gillade den! Helt okej! Och om vi ska hålla oss till ämnet mat så kan vi prata lite frukost när vi ändå håller på. Nu för tiden käkar jag yoggi, men jordgubbar för det mesta. Lite blåbär eller hallon, beror på vad vi har hemma och granola. Japp. 
Att äta nyttig, ekologiskt och bra mat är jätteviktigt för min värdmamma eftersom hon jobbar inom det. Det är ju alltid bra, eller så. Hon jobbar för Bill Clinton's organisation (whatever that's called) och SÅ KLART ska dom rösta på Hillary i valet i höst (hade de inte varit så öppna om det så hade jag inte skrivit det). Det är egentigen sjukt vilka människor de känner. Nu när vi pratat och så, så känner de tydligen Karlie Kloss (modell och VS-ängel), som i sin tur  är tillsammans med en kille som har en bror som är gift med Ivanka Trump, alltså Donald Trumps dotter. De var tydligen inbjudna på privat middag hos familjen Clinton och de känner tydligen också VD'n (eller nått sånt) för Yahoo (för hon var på tvn' igår när vi kollade på nyheterna). Man bara, vilka är ni ens?
 
På tal om valet så är det jättemycket som händer nu, så vi brukar titta på det på kvällarna. Michelle Obama höll ett jättebra tal igår och Bernie Sander's försöker att få sina följare att rösta på Hillary. Det är kaos. Men intressant. Ska bli kul att se hur det blir, och det ska bli kul att få uppleva det här på nära håll, som en outsider. Vi sa det igår att om Trump väljs så följer de med mig tillbaka till Sverige och hälsar på i 4 år. Bara så ni vet, mamma och pappa. 
#1 / / Mamma:

Dom är såååååå välkomna! 😘