Tomato Mozzarella

Min värdfamilj håller på att bygga nytt hus, så därför håller de på att försöka sälja deras nuvarande hus. Så idag på förmiddagen hade de en visning så jag och G var "tvugna" att åka iväg och göra något. De andra är ju redan borta i och med skola. Så vi hade lite ärenden på en mataffär, vi åt lunch och sedan besökte vi Sofia och hennes värdbarn innan vi slutligen kunde åka hem och ta nap. 
 
Jag åkte till gymmet nu ikväll. Den senaste tiden har jag varit där på morgonen, och det är något jag tänker fortsätta med. Det är sååå mycket folk på kvällarna och på morgonen är det knappt något om man jämför. Annars är jag stolt över mig själv som går upp tidigt för att ta en sväng dit. Men jag måste erkänna, det är väldigt skönt! Kollade precis upp att när vi ska till Florida så finns det gym på den resorten vi ska bo på, och det blir ju bra. 
 
Nu ska jag ta en dusch, sen sova. Imorgon ska vi troligtvis på bio (!!) och på söndag ska vi ta en tur till IKEA!!!! Tagga köttbullar, och kanske marabou???
Min goda lunch idag!