Haircut

Idag kom en kompis till familjen förbi och skulle klippa håret på dem, så då blev jag erbjuden en jag med. Passade på eftersom jag ville klippa upp det lite. Nu är det rent och fräscht även om det inte var så slitet innan. Som alla andra friösrer som har rört mitt hår så blev även denna förvånad över att det inte var så slitet och att det var så fint. Tack tack. 
 
 Efter att jag slutade klockan 4 så åkte jag och hämtade upp Sofia, och vi fortsatte till Felicia. Vi handlade till taco-night innan vi åkte till Felicia igen. Slutligen hamnade vi på en bio, vilket var trevligt! Vi såg Dirty Grandpa med Zac Efron och Robert De Niro och den var hilarious. Sen är ju smörpopcorn med extra smör inte så tokigt de heller. 
 
Idag fick jag även reda på att nästa helg är det Super Bowl! Tagga football och chili typ. Vi kommer som sagt vara i Florida, så vet inte om chili är så lämpligt? Men jag är taggad på att få se detta! Pausunderhållning och reklam, what's up!?