My old host family

Idag på morgonen så hade jag bestämt facetime "dejt" med min gamla värdfamilj. Det var faktiskt väldigt roligt att få prata lite med dom. Jag har alltid varit lite orolig att G, som var min bästis, skulle glömma bort mig men han var sååå glad och vi pratades vid en lååång stund! Han berättade att han kunde nu göra monkey bars, att hans skola börjar nästa vecka och han pratade såå mycket, det är helt sjukt hur mycket som kan hända på lite mindre än två månder. Innan jag sa hejdå till G så sa han "I ask for you and I love you". Asso, <3. Efter det så pratades jag vid med min gamla värdmamma en stund. Så skönt att vi det var precis som vanligt. Vi konstaterade att vi borde bli bättre på det här. Vi smsar i bland, för hon brukar skicka lite bilder på barnen ibland så jag är fortfarande med på ett litet hörn.
 
Efter det var jag ute på en snabb springtur innan jag följde med värdfamiljen på äventyr. De skulle till någon butik långt borta, och sen var tanken att de skulle till IKEA också (men det hann vi aldrig med). Vi åt i alla fall god lunch och glass, de köpte lite småsaker och vi åkte bil. När vi kom hem så åkte jag bort till Mathilda. Träffade en ny tjej som har förlängt här. Vi åt middag på ett jättegott italienskt ställe. Verkligen sååå gott! Efter det så stod vi i kö i en timme för att köpa glass, och även den var så god. Helt klart värt det enligt mig. Har bara ätit god mat idag, haha. Vi hängde sedan hos Mathilda en liten stund innan Moa så snällt körde hem mig eftersom det var på vägen (hon bor utanför stan). Nu ska jag bara titta på serie innan jag ska sova. Ha det bra!