Don't breath

Hej och hå, vilket händelserik dag det har varit. Steg upp i tid eftersom att städerskorna kom. Satt och väntade på att kära Felicia skulle bli redo att prata lite. Efter lite snack med henne och när jag tittade ut genom fönstret så såg jag solen!! Den lyser aldrig där jag bor eftersom vi bor typ i den mest molnigaste delen av stan. Så det passade bra eftersom jag hade bestämt lunch med en tjej som heter Sofia. Vi har faktiskt träffats innan. Hon kom samtidigt som Felle, och när hon var och besökte henne i Chicago så träffades vi en kväll eftersom det var Eurovision och grejer. Så det var väldigt trevligt. Vi åt lunch och pratade en massa. Det tråkiga med Sofia är att hon bor utanför stan, så det är inte så lätt att ses under veckodagarna en snabbis. Det är lite synd. 
 
Hon behövde åka hem, så jag begav mig mot downtown. Behövde shoppa loss på target så gick runt där en liten stund. Runt 4 tiden så mötte jag upp Mathilda och Moa och vi gick och såg bio. Det blev en skärkfilm denna gången. Gillar inte riktigt skärkfilmer, men denna var typ "okej". MEn jag kan inte påstå att jag tittade så mycket i slutet haha. Jag begav mig sedan hemåt igen och nu sitter jag här.
 
Ny vecka, nya tag och ny månad. What? Skolan börjar på torsdag och jag är nog gladast av oss alla, haha! Vi konstaterade också igår att jag har varit här i snart 2 månader, och det har gått så sjukt fort! Tänk att jag är typ påväg tillbaka till Sverige om 10 månader? Inte ens ett år. Blanade känslor kring det, men det behöver vi ju inte prata om nu. Det är lång tid kvar. Tur det. 
Från senaste Sverige besöket.