The season is over

Har bara jobbat halva dagen idag, och det är ju lite lyxigt. Imorgon börjar jag inte förrens 2.30 igen, och det är ju också lite lyxigt. Det känns extra bra att ha det så eftersom att Black Hawks spelade ikväll. Så Felicia och Sofia kom över hit ikväll och vi kikade på matchen med värdisarna. Tyvärr gick det inge vidare eftersom de förlorade 3-2, och det var den sista avgörande matchen. Better luck next time!
 
Jag fick även mejl från nya värdisarna som ville boka mitt flyg till San Francsico. Nu blir det på riktigt. När jag kommer till dom så har de hyrt ett hus på ett ställe som heter Napa, så jag ska få åka med dom dit och spendera de första två dagarna där. Jag googlade massa bilder och det såg väldigt fint ut. Ja, exciting i alla fall. I övrigt så har vi en liten buske/träd utanför trappan som är sååå fin! Färgen på blommorna är sååå himla fin och ibland kommer jag på mig själv att bara titta på den ibland, hehehe... 
 
#1 / / Assa:

Napa valley har jag hört om förut, är det dit du ska ?Det låter väldigt fint och jag tror du får det fint m. din nya fam.Trädet som blommar v.din dörr är nog japansk körsbärsbuske el. Träd. Kram