Since last time

 Vad har jag gjort sedan sist? Jag vet knappt, tydligen inte tillräckligt mycket för att skriva något här. Men i onsdags var det ju TV-night. Vi tittar ju alltid på Catfish, och det var jättespännande. Det var typ Det Okända och det var creepy. 
 
Igår, torsdags, så hade vi Au Pair möte. Felicia kom och hämtade upp mig, och sen for vi iväg till Pinstripes som är en bowlinghall (snedstreck restaurang tydligen). Vi var 5 personer på vår bana och jag vann i alla fall första omågnen. Eftersom vi var ganska snabba fick vi extra tid för vår andra omgång och det var ju snällt. 
Idag, fredag, så jobbade jag inte så länge, men ändå var jag jättetrött. G har varit på såååå tråkigt humör hela veckan och bara gråter för ingenting. Pallar inte. Sen ska man hålla reda på tre andra ungar och gaah, ibland önskar jag att jag var två personer. Men vi tog oss igenom dagen och det var väl tur det.
Vid 6-tiden åkte jag och hämtade upp Sofia och vi åt hamburgare. Vi åkte sedan vidare till ett ställe med massa studsmattor! Man fick betala en summa och sen hoppa hur mycket man ville. Vi tog bara en timme och det räckte gott och väl, för gud, det är ju värsta träningspasset! Även halvvägs så startade ju discohoppet så då var det discolampor och musik. Det var väl typ jag, Sofia och barn under 12 år. Men men, how to have fun when you're under 21!! Wihoo