Baking with four kids

Idag ville C baka på eftermiddagen, så jag tänkte väl att det är väl inte så krånligt att baka med fyra barn? Lättare sagt än gjort, hehe. Det värsta är ju att A fattar att hon är utanför när hon bara får sitta på golvet, så hon måste bäras hela tiden. Det är ju bra träning för armarna, men ändå. 
 
Men hon är ganska söt. Mitt fokus var ju på att fixa smeten (vi gjorde muffins) och när hon kände att hon fick lite för lite uppmärksamhet la hon sin hand på min kind och ville typ ha lite ögonkontakt så hon fatta att jag fattade att hon hängde där på min arm. Hon hade även börjat med ett nytt ansiktsuttryck som är sååå himla roligt! Jag och värdmamma dör varenda gång<3333.
 
Men i övrigt är det date night. Värdisarna ska vara hemma om en liten stund. Jag fick också reda på att min nya värdmamma gillar Justin Bieber, och kände mest bara yes, det kan ju inte bli sämre? Jag pratade även en snabbis med Sophia idag och det är alltid lika kul. Hon är så himla klok<3. 
Haha, förlåt, men detta var den bästa bilden jag hitta på mig och Sosse. Pigga och glada utanför Europaparlamentet i Strasbourg! 
 
 
Update: hittade dessa! 
 
#1 / / Sosse:

Åh vännen! Söta vi är haha :-D Nästa gång får vi prata längre än en snabbis ;-) Ha en toppen bra dag! KRAM <3