Softball

Först och främst! Kan vi bara ta en minut och tacka Gud för vädret nästa vecka! Åh, jag ser fram emot 17 grader och lite halvkylig!!
Men tillbaka till vad jag egentligen skulla skriva. Jag har varit helt ledig från jobb idag, och det har varit skönt. Men jag har gjort lite saker ändå. Jag skulle skypea med Fannie idag på förmiddagen, men eftersom vårt internet ärligt talat suger så bestämde jag mig för att gå till ett Starbucks som ligger 1,5 kilometer (bilväg enligt google maps) från hemmet. Där har de ju graits wi-fi som fungerar. Så jag packade ner min dator och gick dit, vilket tog dryga halvtimmen.
Instruktioner på hur man går över gatan. 
Efter lite prat där så vandrade jag samma väg tillbaka. Jag gjorde mig mentalt redo för softballen vi skulle ha med vår Au Pair grupp, som var sådär. Ingen riktigt försökte och det var ganska tråkigt, men jag var asbra tack vare mina värdbarn som har spelat baseball med mig hela sommaren. Men det slutade att många åkte hem, men vi var några stycken som gick med vår Area Director och köpte glass, så det blev väl bra ändå! 
Det blev en riktigt fin kväll och solen lös och allt. När jag kom tillbaka hem så käkade jag lite snabbt innan jag tittade på X-Factor (UK för den delen). Det är seriöst det bästa programmet ever, varför gav Sverige upp på de? Idol suger jämfört med det. Längtar tills US-versionen börjar<333
 
Nästa vecka ska vi börja Halloweenpynta!!!!! Jag är sååå excited för att se hur det kommer att bli! Jag ska kolla om jag får ta bilder och visa sen för ja, känner jag mina värdpäron (framför allt mamma) så blir det coolt. Och valet för barnen om vilken kostym de ska ha är typ världens viktigaste beslut. I alla fall ett av de viktigaste under året, efter vad man önskar sig i julklapp och födelsedagspresent.