Last couple of days

Jag hittade lite bilder i min telefon från de senaste dagarna. Inte så mycket har hänt, men det är alltid något.
Jag vaknade igår och såg att jag hade fått brev från Elin. Åh, det är så kul. Det bästa jag vet typ. 
Vi har äntligen satt upp våra spindlar vid huset. Jag trodde faktiskt de skulle pynta mycket mer, men detta är vad som är. Anledning: barnen får mardrömmar när det är för mycket. Förstår det. Men det är ett hus två gator bort som är helt sinnessjukt! Jag måste gå dit och fota och visa, för det är crazy bananas. Omg. 
Igår så fixade vi pumpor. Jag fick göra min "egna". Så här dagen efter så inser jag att den var bara fin när det var precis klar. Nu ser den skitig ut :(. 
Igår när jag var och handlade så såg jag en bil från Hawaii! Jag blir liksom imponerad när jag ser bilar från New York och California här, men Hawaii!? Hur kom den ens hit!? 
USA är inte världsbäst på att göra godis, men dom är riktigt, riktigt bra på att göra svenska fiskar. Det bästa godiset någonsin. Idag när jag åkte till Felicia så köpte jag med mig en stor jäkla påse, great for sharing, och käkade<33
 
I övrigt så är det som bekant Halloween på lördag. Min värdfamilj hostar en fest varje år och i år är det riktigt mycket folk de har bjudit in, närmare 50 vuxna och lika mycket barn (om inte mer). Det eskalerade lite, som värdmamma sa. Men de är ju såklart utomhus. MEN. Väderrapporterna säger att det ska regna hela, hela dagen, så nu verkar det som om de ska ställa in festen och bara ha en minifest med tre-fyra familjer. Lite tråkigt, men vad ska de göra? Det kan inte ha 100 pers inomhus. Vi får helt enkelt se hur det slutar. Om inte annat så ska de ju gå trick or treat i regnet... Jag har inte arbetstid då (för här har man speciella tider när man får gå) men jag vill ju följa med och titta, för vem vill inte det?