You have to get lost before you can find yourself

Hela dagen så har solen lyst och det har varit varmt som vanligt. Så jag funderade på vad jag skulle ägna eftermiddagen åt. Jag bestämde mig efter liet tänkande att gå på bio. Filmen Paper Towns kom ut i fredags (?), och eftersom jag aldrig hann avsluta boken så var jag tvungen att få svar! De jag läste av boken var så klart bra med tanke på att det är John Green. Och filmen var bra, men slutet var så oväntat. Det var definitvt en twist på hur jag trodde den skulle sluta. 
Så. Tankar efter mitt första amerikanska biobesök? Billigt! Som ni ser betalade jag lite mer än 6 dollar för en biljett vilket motsvarar ungefär 50 kronor. Du har inte heller några bestämda platser, så du får gå och sätta dig precis vart du vill. Nu var vi ju inte så många på denna visningen, så vi hade typ tre rader var, om inte mer, som vi kunde sprida ut oss på. Och jag vill tro att det faktiskt är vanligt att gå och titta på bio själv. Jag var inte den enda där som var där ensam. Sen är det ju alltid roligare med sällskap, så klart. Men annars, trevligt.