Walmart and Burgers

Idag var det en lång "skol"dag. Vi fick lära oss massa hjärt- och lungräddning som jag skrev tidigare, och sedan andra bra saker att veta om det skulle uppstå allergiska reaktioner osv osv. Vi avslutade hela dagen med att prata om departure, alltså hur det ska gå till imorgon när alla ska lämna hotellet. 
 
 
Efter att lektionerna var slut så åkte vi till Walmart! Mitt första Walmart någonsin! Och det är ju bara ett sjukt ställe. Värre än Ullared. Du kan verkligen köpa allt! En man köpte en cykel, medans några andra köpte datorer och några andra storhandlade. Du hittar allt där. Innan vi åkte tillbaka till hotellet så käkade vi hamburgare i alla fall, och det här med att ge dricks är en ny grej! Här ingår ju inte det i priset, så det är viktigt att komma ihåg! 
 
 
Men i övrigt så är jag väldigt förväntansfull inför morgondagen! Vilka möter mig på flygplatsen? Hur ser dem ut när de inte är på Skype? Hur långa är dem? Hur ser huset ut? Hur ser mitt rum ut? Får jag en dusch i mitt badrum? Så många frågor som ska få svar imorgon! 
#1 / / Ebba Och Caisa:

hahahahha men seriöst? "har mitt badrum en dusch?"
ok Mathilda?? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
/Ebba

#2 / / Isabell :

Walmart = like😊 finns t o m däck, machetes, barnvagnar & symaskiner