Reunited

Igår efter en lång dag med lektioner så åkte vi in till New York City! Vi fick åka runt på alla ställen, och många av dem hade jag redan sett. Blev så nostalgisk när jag såg en våffelkiosk som stod på exakt samma ställe som när jag var i New York 2013. 
 
 
Har verkligen saknat alla gula taxibilar och alla höga hus! 
 
 

Om man tittar riktigt noga så ser men en liten svart lång sak i mitten av bilden, och det ska föreställa Frihetsgudinnan!! 
 
 
Avslutade gjorde vi på Times Square, och det var lika coolt denna gången. Det är verkligen som på film med alla lampor och allt folk. 
 
Nu ska vi snart bege oss ner till "lektionen" igen. Idag är ska vi lära oss hjärt- och lungräddning och diskutera vidare på alla saker vi började med igår. Det är sista dagen här idag. Imorgon klockan 14.30 så åker jag vidare till Chicago. Och för att informera så har min värdfamilj fått sin lilla bebis nu! Igårkväll fick jag ett sms om att hon kom igårkväll. 
 
Nu tutar bilarna, så det är väl bäst att gå. Bye. 
#1 / / Anonym:

Fina bilder kul och följa dig. Ha de!